- Marca Bulova este prezentă pe piață din anul 1875.
- Ceasul Bulova a zburat pe Lună în timpul misiunii Apollo 15.
- În oferta Bulova găsiți ceasuri de foarte bună calitate la prețuri rezonabile.
În anul 1926, milioane de americani au ascultat prima reclamă radiofonică din lume: „Este ora 8 a.m., ora Bulova.” A fost doar una dintre multele etape prin care Bulova a intrat în industria orologieră americană și mondială. Una dintre cele mai longevive mărci din lume are la activ atât un cronometru care a călătorit în spațiu, cât și primul ceas complet electronic din lume. Astăzi, ceasurile Bulova se mândresc cu o combinație de calitate excelentă și prețuri de chilipir. În rândurile următoare, vi le vom prezenta mai în detaliu.
Conținutul articolului
Povestea fascinantă a mărcii Bulova
În spatele poveștii brandului se află emigrantul ceh Josef Bulova. Acest bijutier și ceasornicar priceput și-a deschis propria companie, J. Bulova Company, în New York, în 1875. În câțiva ani, firma sa s-a impus ca o companie care oferea ceasuri de buzunar de calitate fabricate în America. În timpul Primului Război Mondial, tendințele în domeniul orologeriei s-au îndreptat către brățări. Nefiindu-i niciodată frică de inovație și de schimbare, Bulova a sărit rapid în calea acestei tendințe și a introdus prima sa linie de ceasuri de mână pentru bărbați în anul 1919.
Premierele și inovațiile Bulova
- În anul 1926, compania Bulova a produs prima reclamă difuzată la radio.
- În anul 1941, compania Bulova a produs prima reclamă de televiziune. Aceasta a fost difuzată în timpul unui meci între Brooklyn Dodgers și Philadelphia Phillies.
- În anul 1945, fiul fondatorului a deschis Școala de orologerie Josef Bulov, care a sprijinit persoanele cu dizabilități din întreaga lume.
- În anii 1950, marca Bulova a dezvoltat ceasul Accutron. Acesta a fost primul ceas din lume care a folosit un diapazon în locul unui oscilator, fiind considerat, de asemenea, primul ceas complet electronic.
- În anul 1971, în timpul misiunii Apollo 15, comandantul David Scott și-a legat la încheietura mâinii propriul ceas Bulova Chronograph. Acest lucru s-a întâmplat după ce sticla ceasului său Omega s-a spart. Bulova a devenit astfel primul ceas privat care a călătorit pe Lună.
De interes: Ceasul Bulova al lui David Scott, cu care a zburat pe Lună, a fost vândut cu 1,625 milioane de dolari. Marca a început să producă reproduceri în onoarea lui.
Prezentul mărcii Bulova
În anul 2008, marca Bulova a fost cumpărată de compania Citizen. În prezent, sediul central al mărcii se află tot în New York, dar procesele de fabricație se desfășoară în Japonia, China și Elveția.
Cum sunt ceasurile Bulova?
Ceasurile Bulova sunt considerate a fi calitative și, de asemenea, la prețuri accesibil de bune pe piața actuală a ceasurilor. Compania oferă atât mișcări cu cuarț, cât și automate și colecții într-o varietate de modele, având ambiția de a servi fiecărui purtător. Când vine vorba de calitate, ceasornicarii plasează ceasurile Bulova la un nivel similar cu Tissot sau Fossil.
Mișcările ceasurilor Bulova
Ceasurile Bulova pentru bărbați sunt echipate în principal cu mișcări elvețiene ETA, RONDA și SELLITA sau cu mișcări japoneze Miyota. Mulți colecționari au ajuns să iubească această marcă mai ales pentru tehnologia sa inovatoare. Un exemplu este mișcarea exactă cu cuarț Precisionist, care a apărut pe piață în anul 2010.
Designul ceasurilor Bulova
Bulova se bazează pe un cadran robust, care la majoritatea ceasurilor pentru bărbați depășește 44 mm, însoțit de obicei de o brățară metalică sau de o curea din piele. Designul cadranului tinde să fie distinctiv până la punctul de a fi ostentativ. Trebuie să recunoaștem că aspectul de design al ceasurilor Bulova este considerat a fi micul lor punct slab. Cu toate acestea, marca ascultă criticii și veți găsi în colecțiile sale o serie de modele foarte atractive în dimensiuni mai rezonabile. Pentru a numi câteva, să menționăm ceasul Bulova A-15 Pilot Watch, un ceas lansat cu referire la colaborarea cu armata și la modelul istoric al femeii pilot Bulova A-15. O piesă mai elegantă este ceasul Bulova Fly Me To The Moon, care a fost lansat în cadrul unei colecții lansate în onoarea lui Frank Sinatra.
Prețul ceasurilor Bulova
Având în vedere istoricul mărcii Bulova, prețurile din cataloagele sale sunt plăcut reconfortante. Adevărul este că producătorul și-a păstrat întotdeauna etichetele de preț cu picioarele pe pământ. Deși există și ceasuri în gama Bulova cu prețuri cuprinse între 5.000 și 15.000 de lei, în medie, prețurile sunt de trei cifre. De obicei, ceasurile Bulova pot fi găsite la prețuri cuprinse între 1.000 și 3.500 de lei. Unele mărci oferă același grad de precizie și calitate pentru sume duble sau triple.