Cum sunt ceasurile MVMT și secretul succesului lor la nivel mondial?

Cum sunt ceasurile MVMT?

Cum să fi elegant și să arăți cool, dar în același timp să trăiești în limitele posibilităților pe care le oferă viața unui tânăr?Tocmai această  întrebare și-au pus-o fondatorilor mărcii accesoriilor de modă MVMT, care a schimbat lumea ceasurilor, dar mai presus de toate percepția acesteia de către așa-numiții „millennials”. Tocmai cererea de accesorii elegante și care au un aspect modern, care “nu ar ruina” portofelul tinerilor, nu ar reuși să fie suficient de satisfăcător din partea producătorilor mondiali.

Conținutul articolului

Ceasurile MVMT și începutul călătoriei lor către succes

Gama de ceasuri de la branduri cu o tradiție puternică de ceasuri, cum sunt de exemplu Tissot, Citizen sau Seiko, a fost considerabil limitată. Prețurile ceasurilor au  fost adesea exagerate iar designul ceasurilor a fost învechit și depășit. Tocmai împotriva acestor fapte au hotărît să lupte fondatorii mărcii MVMT. Așa că au încercat să creeze un ceas elegant, modern și minimalist, cu un preț accesibil, care să satisfacă perfect toate cerințele unui accesoriu de modă pentru o generație de oameni tineri.

Nașterea ceasurilor MVMT

În ciuda succesului său masiv, ceasurile MVMT sunt un brand relativ tânăr, datând din anul 2013. A fost creat cu ajutorul unei campanii de crowdfunding pe platforma Indiegogo, unde fondatorii Jake Kassan și Kramer LaPlante au strâns pentru start respectabila sumă de  290.000 dolari pentru lansarea lor.
 
În afară de prețul favorabil și de design, care au îndeplinit exact ceea ce și-au dorit tinerii, există două fapte la fel de importante în spatele succesului masiv la nivel mondial al ceasurilor MVMT. Primul a fost că fondatorii știau exact cum și unde să găsească și să ajungă la grupul lor țintă. Brandul a folosit din plin potențialul rețelelor de socializare, unde grupul țintă al celor vizați petrece o perioadă considerabilă de timp.
 
Cifrele sub forma a aproape 3,7 milioane de fani pe Facebook  și 1,1 milioane de adepți pe Instagram sunt cu siguranță o dovadă a marii popularități a oamenilor asupra acestor ceasuri. Al doilea fapt este că, creatorii au schimbat radical modul în care vând. Ceasurile MVMT au devenit astfel primul brand de ceasuri de renume mondial care și-a vândut produsele online direct clienților săi și nu cu ajutorul altor comercianți cu amănuntul, așa cum se obișnuiește în lumea ceasurilor.
 
„Ceasurile MVMT se bazează pe ideea simplă că un ceas elegant nu ar trebui să vă strice bugetul.”
 
În 2016, viziunea fondatorilor s-a transformat în realitate și primele ceasuri cu logo-ul MVMT au văzut lumina zilei. Doar pentru distracție, sigla acestui brand este o abreviere a cuvântului englezesc „movement”, care în traducere înseamnă mișcare. Acest cuvânt simbolizează lucrurile care sunt în continuă mișcare – oameni, timp, dar și piese în mișcare chiar în interiorul ceasului.

MVMT Blacktop BT01-BB

Carcasa: oțel inoxidabil, Culoarea carcasei: negru, Cadran:analog, culoarea cadranului: gri, Forma ceasului: routndă, Gem: mineral
TOP

Ceasurile MVMT și începutul călătoriei lor către succes

Gama de ceasuri de la branduri cu o tradiție puternică de ceasuri, cum sunt de exemplu Tissot, Citizen sau Seiko, a fost considerabil limitată. Prețurile ceasurilor au  fost adesea exagerate iar designul ceasurilor a fost învechit și depășit. Tocmai împotriva acestor fapte au hotărît să lupte fondatorii mărcii MVMT. Așa că au încercat să creeze un ceas elegant, modern și minimalist, cu un preț accesibil, care să satisfacă perfect toate cerințele unui accesoriu de modă pentru o generație de oameni tineri.

Nașterea ceasurilor MVMT

În ciuda succesului său masiv, ceasurile MVMT sunt un brand relativ tânăr, datând din anul 2013. A fost creat cu ajutorul unei campanii de crowdfunding pe platforma Indiegogo, unde fondatorii Jake Kassan și Kramer LaPlante au strâns pentru start respectabila sumă de  290.000 dolari pentru lansarea lor.
 
În afară de prețul favorabil și de design, care au îndeplinit exact ceea ce și-au dorit tinerii, există două fapte la fel de importante în spatele succesului masiv la nivel mondial al ceasurilor MVMT. Primul a fost că fondatorii știau exact cum și unde să găsească și să ajungă la grupul lor țintă. Brandul a folosit din plin potențialul rețelelor de socializare, unde grupul țintă al celor vizați petrece o perioadă considerabilă de timp.
 
Cifrele sub forma a aproape 3,7 milioane de fani pe Facebook  și 1,1 milioane de adepți pe Instagram sunt cu siguranță o dovadă a marii popularități a oamenilor asupra acestor ceasuri. Al doilea fapt este că, creatorii au schimbat radical modul în care vând. Ceasurile MVMT au devenit astfel primul brand de ceasuri de renume mondial care și-a vândut produsele online direct clienților săi și nu cu ajutorul altor comercianți cu amănuntul, așa cum se obișnuiește în lumea ceasurilor.
 
„Ceasurile MVMT se bazează pe ideea simplă că un ceas elegant nu ar trebui să vă strice bugetul.”
 
În 2016, viziunea fondatorilor s-a transformat în realitate și primele ceasuri cu logo-ul MVMT au văzut lumina zilei. Doar pentru distracție, sigla acestui brand este o abreviere a cuvântului englezesc „movement”, care în traducere înseamnă mișcare. Acest cuvânt simbolizează lucrurile care sunt în continuă mișcare – oameni, timp, dar și piese în mișcare chiar în interiorul ceasului.

MVMT Blacktop BT01-BB

Carcasa: oțel inoxidabil, Culoarea carcasei: negru, Cadran:analog, culoarea cadranului: gri, Forma ceasului: routndă, Gem: mineral
TOP

Ceasurile MVMT și modelele sale populare

Ceasul bărbătesc MVMT Voyager

În special putem menționa trei modele de linii de ceasuri bărbătești MVMT, care au devenit întruchiparea viziunii fondatorilor de ceasuri MVMT și sunt produse și astăzi. În primul rând, cu siguranță merită menționat ceasul MVMT Voyager, al cărui semn distinctiv este un design minimalist și un cadran curat decorat cu două alarme cronografice verticale.
 
Designerii au încercat să îndeplinească cerințele diferitelor tipuri de clienți atunci când au proiectat aceste ceasuri și, prin urmare, sunt produse în mai multe versiuni de culori și cu diferite tipuri de curele. De exemplu, versiunea „shark mesh”, care completează perfect liniile curate și minimaliste ale acestui ceas, a devenit foarte populară.

Ceasurile bărbătești MVMT 40 Series

Ceasurile MVMT din linia modelului „40 Series își construiește designul în primul rând pe eleganță obișnuită. Acest lucru este asigurat de o curea din piele de înaltă calitate, din metal sau acea curea shark mesh, care se combină cu un cadran fără cifre mai tradițional.Acesta este oferit în mai multe nuanțe de culoare. Cele mai elegante modele includ cu siguranță și modelul MVMT MT01-BLBR cecu o carcasă în culoarea aurului roze și curea maro cusută. La prima vedere, acesta amintește de modele mult mai valoroase ale producătorilor concurenți de ceasuri, în timp ce prețul lor, în funcție de vânzător, este de aproximativ 500 lei.
Ceas elegant MVMT cu o curea din piele

Ceas bărbătesc MVMT Chrono

Ultima linie de modele pe care o vom prezenta în descrierea noastră generală de astăzi este ceasul MVMT Chrono. După cum sugerează și numele seriei de modele, principalul semn distinctiv al acestui ceas sunt trei alarme cronograf. Baza acestor ceasuri de alarmă este un cadran curat, ultra minimalist, care este completat de un indicator de dată aflat în colțul din dreapta jos.
 
Cadranul este disponibil în mai multe culori, cu posibilitatea de a alege între negru pur și gri sau între contrast de alb și albastru. Așa cum se obișnuiește în cazul ceasurilor MVMT, așa este chiar și în cazul seriei Chrono, este posibil să se aleagă între versiuni cu diferite tipuri de curea. Pe noi ne-a atras atenția în mod deosebit modelul MVMT Chrono MC01-GML, în care producătorii s-au bazat pe o combinație interesantă de cadran negru, indicatoare albastre și negre și o curea de piele de culoare deschisă.
Unul dintre cele mai populare ceasuri de la MVMT - modelul Chrono cu cadran negru
Ceasurile MVMT s-au bucurat de succes la nivel mondial, dovadă fiind vânzările companiei, care după lansarea din 2016 au atins o valoare de 60 de milioane de dolari americani. Creatorii au reușit acest lucru și datorită faptului că nu au uitat de sexul frumos, pentru care au fost create mai multe linii de modele foarte reușite și au ocupat deja un loc ferm în oferta de ceasuri MVMT. La fel ca modelele pentru bărbați, acestea păstrează manopera tipic minimalistă, liniile simple și curate, dar mai presus de toate prețul, care a determinat mii de femei să cumpere un ceas cu inscripția iconică MVMT aflat în mijlocul cadranului.


Este dificil de a selecta o gamă de modele de
ceasuri de damă MVMT ca reprezentant principal al portofoliului larg de ceasuri MVMT concepute pentru femei. Cu toate acestea, nu putem să nu atragem atenția, de exemplu, asupra seriei MVMT Bloom, cu o față de ceas aproape complet curată și un ceas cu alarmă cronograf. Merită menționată, de asemenea, linia de modele MVMT Mod, care atrage atenția prin cadranele sale atipice. Deși nu este drept, dar constă din două părți. Marginea sa este ușor ridicată și creează impresia de procesare tridimensională a cadranului.

Ceasuri dama MVMT
Nu putem prevedea dezvoltarea și nici nu putem estima rata de creștere viitoare a mărcii MVMT. Cu toate acestea, tendința minimalistă, caracterizată prin formele sale simple și curate, este în continuă creștere. Prin urmare, nu avem de ales decât să presupunem că acest brand din Los Angeles va intra în istorie ca o companie puternică care a schimbat pentru totdeauna lumea ceasurilor.

V-a plăcut articolul? Nu uitați să-l distribuiți

Distribuiți

Cele mai noi articole