Marea comparație: Armani Exchange vs. Emporio Armani vs. Giorgio Armani

Care este diferența dintre mărcile de la casa de modă Armani?
Distribuiți
LinkedIn

Una dintre cele mai respectate și cunoscute mărci din industria modei și una dintre cele mai apreciate companii de modă din lume. Giorgio Armani, cunoscut în mod obișnuit sub numele de Armani, deține de zeci de ani aura unui brand de lux și locul său sacru în lumea modei. Cu toate acestea, alături de faimoasa icoană GA, puteți găsi pe piață și produse cu logo-ul Armani Exchange sau Emporio Armani. De unde provin acestea și cum se deosebesc de clasicele cu eticheta Giorgio Armani? Sunt de aceeași calitate ca și piesele de lux de prestigiu ale lui Armani? În articolul următor veți găsi răspunsurile.

Conținutul articolului

Despre marca Giorgio Armani: Istorie și segmentare

Giorgio Armani este o casă de modă italiană de lux care nu mai are nevoie de nicio prezentare. A fost fondată în 1975 de Giorgio Armani la Milano, pentru a o transforma în cea de-a treia marcă de modă italiană ca mărime. Pentru o lungă perioadă de timp, și-a menținut statutul aproape în spatele marilor Gucci și Prada.

Până în anul 2017, segmentarea casei de modă era destul de complexă și consta într-un număr mare de sub-branduri. Printre cele mai populare, să menționăm Armani Jeans, Armani Privé sau Armani Collezioni, de exemplu. Deoarece diviziunea era derutantă pentru publicul larg, conducerea a decis să își integreze produsele în trei linii: Giorgio Armani, Armani Exchange și Emporio Armani.

Giorgio Armani

Brandul de modă de top Giorgio Armani este specializat în îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, accesorii, ochelari, produse cosmetice și parfumuri. Produsele GA sunt disponibile numai în buticurile proprii ale mărcii și în anumite magazine de lux. Această linie are, de asemenea, cele mai mari prețuri. Linia originală Armani Privé, cea mai luxoasă, a fost întreruptă, iar produsele sale au trecut doar sub sigla GA.

Ceasurile Emporio Armani sunt printre cele mai accesibile la preț

Emporio Armani

Marca Emporio Armani a fost păstrată ca una dintre liniile originale Armani și aparține clasei de mijloc. Se concentrează pe tendințele actuale ale modei și se adresează în principal categoriei tinerilor adulți cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani. Portofoliul său este format din îmbrăcăminte, ochelari de soare, accesorii, ceasuri și parfumuri.

Linia Emporio Armani include, de asemenea, populara îmbrăcăminte sport și accesorii EA7, o colaborare între Armani și Reebok. Produsele Emporio Armani sunt mai accesibile decât Giorgio Armani, dar sunt considerate mai premium decât Armani Exchange. Întreaga linie se bucură de o mare susținere din partea celebrităților și a sportivilor, ceea ce o face populară și la modă de ani de zile.

Armani Exchange

Linia Armani Exchange a fost lansată în anul 1991 și este în prezent cea mai accesibilă linie Armani. Această linie este specifică prin faptul că nu este concepută de Giorgio Armani însuși. Mai degrabă, se concentrează pe fast fashion și pe consumatorii tineri. Grupul țintă este reprezentat de adolescenți și tineri adulți cu vârste cuprinse între 20 și 35 de ani. Produsele Armani Exchange sunt vândute sub numele de marcă A׀X. Acestea se remarcă prin designul lor vibrant și amuzant și prin prețul foarte bun.

Armani Exchange vs. Emporio Armani vs. Giorgio Armani

Deși toate cele trei linii aparțin familiei Armani, există multe diferențe distincte între ele. Le-am sintetizat pentru dumneavoastră mai jos.


Armani Exchange

An înființare: 1991
Preț: 20 – 550 €
Grup țintă: tineri cu stil, cu vârste cuprinse între 15 și 35 de ani

Propuneri de design: piese trendy și amuzante inspirate de street style, concepute de echipa de design din Singapore și de alte companii
Disponibilitate: disponibilă pe scară largă

 

Emporio Armani

An înființare: 1982
Preț: 50 – 2 500 €
Grup țintă: tineri adulți cu vârsta 20 – 30 de ani
Propuneri de design: modă de bun gust concepută direct de Giorgio Armani și echipa sa, plus moda sport EA7
Disponibilitate: bine accesibil

Giorgio Armani

An înființare: 1975
Preț: 350 – 12 000 €
Grup țintă: antreprenori bogați cu vârsta 35 – 50 ani
Propuneri de design: îmbrăcăminte elegantă și de seară concepută direct de Giorgio Armani și echipa sa
Disponibilitate: disponibile numai în buticuri specializate

V-a plăcut articolul? Nu uitați să-l distribuiți

Distribuiți

Cele mai noi articole